Labai atsiprašome, tačiau Jūsų naršyklės versija nepalaiko puslapio. Prašome atnaujinti naršyklę arba spauskite tęsti.
lt

Kalba Karoliniškės Naujienos Svarbi informacija atsiskaitantiems už paslaugas internetu
  • Svarbi informacija atsiskaitantiems už paslaugas internetu

2017-03-22
Komerciniai bankai pranešė, kad nuo 2017 m. kovo 30 d. savo klientams nebeteiks mokėjimo pagal Vilniaus atsiskaitymo knygelę paslaugos, nes ji neatitinka mokėjimo paslaugoms taikomų SEPA reglamento reikalavimų.
 
Rūpindamiesi, kad dėl tokio sprendimo nepatirtumėte nepatogumų, siūlome atlikti paprastus žingsnius:
(SEB banko klientai)
  • Prisijunkite prie el. bankininkytsės ir pasirinkite skiltį MOKĖJIMAI, o tada - NAUJAS MOKĖJIMAS;
  • GAVĖJO skiltyje įrašykite mūsų įmonės pavadinimą, GAVĖJO SĄSKAITOJE – sąskaitos numerį, kuris nurodytas Jums atsiųstoje mūsų sąskaitoje (LT xxxx xxxx xxxx xxxxxx). Paspauskite mygtuką TĘSTI;
  • Naujai atsidariusiame lange, skiltyje MOKĖJIMO PASKIRTIS, nurodykite objekto adresą, už kurį atliekamas mokėjimas;
  • Skiltyje MOKĖTOJO ATPAŽINIMO DUOMENYS pasirinkite: Fizinis arba Juridinis asmuo;
  • Skiltyje ASMENS DUOMENYS pasirinkite „Kliento kodas“ ir suveskite Mokėtojo kodą, kuris nurodytas mūsų Jums siųstoje sąskaitoje.
  • Atlikę šiuos veiksmus, būtinai pažymėkite varnele langelį IŠSAUGOTI, o ruošinių sąraše įrašykite prasmingą ir Jums įsimintiną pavadinimą. Atlikus mokėjimą, RUOŠINYS bus išsaugotas ir jo duomenis galėsite sėkmingai naudoti vėlesniais mėnesiais.
  • Kitą kartą, kai norėsite apmokėti mūsų sąskaitą, Jums nereikės visko pildyti iš naujo. Užteks Ruošinyje pakeisti mokėtiną sumą ir vienu paspaudimu apmokėti sąskaitą.
Atminkite: jei turite daug ruošinių, atlikite paiešką pagal RUOŠINIO pavadinimą, kurį suteikėte būtent šiam mokėjimui.
(„Swedbank“ klientai)
  • Prisijunkite prie savo internetinio banko ir pasirinkite skiltį ĮMOKŲ IR MOKĖJIMŲ KREPŠELIS;
  • Pasirinkite skiltį VIETINIŲ MOKĖJIMŲ RUOŠINIAI;
  • Jei dar neturite susikūrę tinkamo ruošinio, pasirinkite skiltį SUKURTI VIETINIO MOKĖJIMO RUOŠINĮ;
  • Atsidariusiame lange įveskite: MOKĖJIMO PAVADINIMAS (pvz.: Būstas), GAVĖJO PAVADINIMAS – mūsų įmonės pavadinimą, GAVĖJO SĄSKAITA - banko sąskaitos numeris, nurodytas mūsų Jums siunčiamoje sąskaitoje, KLIENTO KODAS – iš reikšmių sąrašo pasirinkite KLIENTO KODAS ir laukelyje įveskite jūsų Mokėtojo kodą, kuris įrašytas Jums atsiųstoje sąskaitoje. MOKĖJIMO PASKIRTIS skiltyje nurodykite objekto, už kurio paslaugas mokama, adresą. Išsaugokite duomenis
  • Grįžę į MOKĖJIMŲ KREPŠELIO langą matysite išsaugotą savo mokėjimą. Norėdami pakeisti mokėtiną sumą, pasirinkite KEISTI. Norėdami apmokėti – pažymėkite norimus apmokėti įrašus ir spauskite PERŽIŪRĖTI IR PATVIRTINTI MOKĖJIMĄ.
Vaizdo instrukciją su įgarsinimu SEB banko klientams žiūrėkite čia
 
Vaizdo instrukciją su įgarsinimu „Swedbank“ klientams žiūrėkite čia
 
DĖMESIO: Jau netrukus Jums pasiūlysime išmaniąją atsiskaitymo už mūsų suteiktas paslaugas aplikaciją, kuria naudotis bus itin paprasta ir patogu. Sekite mūsų naujienas!
 
Klientų aptarnavimo centras
8 700 55966
8 700 55966
Visą parą
Klientų aptarnavimo centras
8 700 55966
8 700 55966
Visą parą